Elk jaar voeren wij een servicemeting uit waarin we onderzoek doen naar de tevredenheid en behoeften van verenigingen. Dit jaar was de servicemeting, net als vorig jaar, weer verwerkt in de verenigingsmonitor. De resultaten van de servicemeting zijn inmiddels beschikbaar en in te zien via deze infographic. De verenigingsadviseurs zijn samen met de Werkgroep Vereniging Centraal alle advies- en ondersteuningsvragen die hieruit voortkomen aan het afhandelen.
De verenigingsmonitor is voor de zomervakantie ingevuld door zo’n honderd verenigingen. Het doel is om alle onderzoeksresultaten te verwerken in een persoonlijk benchmark dashboard voor alle verenigingen die de verenigingsmonitor hebben ingevuld. Op dit moment wordt hard gewerkt aan het realiseren van het benchmark dashboard. Als de persoonlijk dashboards beschikbaar zijn dan ontvangen de desbetreffende verenigingen een mail met inloggegevens.
Vragen?
Heb je vragen over de servicemeting of over de advies- en ondersteuningsvragen die voortkomen uit de verenigingsmonitor? Neem dan contact op met je verenigingsadviseur. Heb je vragen over de verenigingsmonitor zelf? Kijk dan op deze pagina en neem bij vragen contact op met projectleider Mariska Kool door een mail te sturen naar mariska.kool@knkv.nl.